۱۳۸۷ آذر ۲۲, جمعه

محمد،پیامبر یا هوس ران

در آغاز مطلب اذعان مي نمايم كه محمد بشر بوده و هيچ گاه حامل پيامي آسماني از سوي هيچ آفريدگاري نبوده است . مگر آفريدگاري كه خود آفريده و نام آن را از بتي به نام الله به عاريت گرفته است . محمد نه مقدس است و نه قديسه !!!
محمد نيز همانند من و شما از انسان زاده شده و همانند ديگر انسان ها چشم از دنيا بسته است . محمد نيز همانند ديگر انسان ها مي خورده ، مي آشاميده به دفع حاجت مي پرداخته و مهمتر از همه اينكه از ساير انسان ها هوس ران تر و اسير آتش شهوت نيز بوده است .
در دين اسلام احكام راجع به طلاق و نكاح ، حدود تعيين محارم ، ارث ، حيض ، تعدد زوجات ، حد زنا ، سرقت ، قصاص و ديه و ساير احكام جزايي و مدني و همچنين نجاسات و محرمات و ختنه و ... يا مقتبس از شرايع يهود بوده است و يا عادات زمان جاهلي .
آنچه در ادامه مي آيد نمونه هاي كوچك و رسمي هوس راني محمد مي باشد و زنان صيغه اي او در اين مقال نمي گنجد .
ليست زنان محمد :
1. خديجه
2. سوده
3. عايشه : محمد در حالي كه 40 سال از عايشه بزرگتر بود ، او را در هفت سالگي به نامزدي خود در آورد.
4. ام سلمه
5. حفصه : دختر عمر
6. زينب : دختر جحش و همسر پسر خوانده پيامبر . ماجرا از اين قرار است كه روزي محمد سر زده وارد خانه زيد مي شود و چشمش به زينب كه عريان در حال حمام كردن بوده مي افتد و در آن هنگام آيه ي (فتبارك الله احسن الخالقين)(سوره مومنون آيه 14) از محمد در مي آيد و بدين ترتيب محمد پسرخوانده اش را به طلاق او وادار مي نمايد . و البته براي اينكه در ميان امت خويش به هوس راني متهم نشود چنين ادعا مي كند كه زيد مرضي داشت و بخاطر آن مي خواست زينب را طلاق دهد ، بدين ترتيب من براي اينكه او بي همسر نماند ، به عقد خويش در آوردم . (شما پيدا كنيد پرتغال فروش را ؟؟؟)
7. جويريه : از غنايم بني مصطلق
8. ام حبيبه : خواهر ابوسفيان
9. صفيه : غنيمت از قوم يهود .
10. ميمونه : در ازاي چند اسب او را به همخوابگي خود در آورد.
11. فاطمه دختر سريح
12. هند دختر يزيد
13. اسماء دختر سياء
14. زينب دختر يزيد
15.هيله
16. ماريه : غنيمت از مصر
17. اسماء دختر نعمان
18. فاطمه دختر ضحاك
19. ريحانه : سهم پيامبر از غنايم بني قريظه . وي هيچ گاه حاضر نشد زن محمد شود اما محمد او را در زمره كنيزاني قرار داد كه همخوابگي با آنان هيچگونه مراسم و تشريفاتي را ايجاب نمي كرده است .
20. ام شريك دوسيه
ليست فوق تنها اسامي زنان رسمي محمد اين پيامبر يگانگي ها است . حال آگاهان بگويند چگونه و به چه حسابي اين مرد هوس باز ديگر مردان را تنها به داشتن سه زن واجب كرده ، حال آنكه خود يكي از هوس ران ترين مردان عالم به شمار مي رفته و اين همه زن اختيار كرده است ؟!!!
جالب تر آنكه چگونه پيامبري كه زنان خود را پس از مرگ خود بر ديگران حرام كرده بود ، ديگران را به ازدواج پس از مرگ همسر توصيه مي نموده است ؟!!!
هموطنان گرامي بياييد يك بار سوره ي نساء را كه سوره ي زنان در قران مي باشد را بدون تعصب بخوانيم و آن را مقايسه نماييم با پيش پا افتاده ترين مفاد حقوق بشر !!!

8 نظرات:

ناشناس گفت...

اسلام دين مردان هوس ران است ٍمحمد در سرتاسر قرانش سوتي داده وهر بار براي رفع كثافت كاري خود توهمي به نام آيه مي اورده ،محمد نابغه اي بوده كه تا كنون دنيا نظير او را به خود نديده .

ناشناس گفت...

با سلام خدمت کفار عزیز......
اخه حضرت محمد از ابراهیم موسی عیسی ووووو گفته حضرت محمد بود که جلویه زنده به گور کردن زنان رو گرفت برده ها را انسان نامید چون قبل از او برده ها حتی از حیوان پایینتر بودن حضرت محمد بود که از حضرت ادم در قران خدا اورده تو اونجا بودی ببینی ادم چه کرد حوا چه کرد ولی در قران با دلیل دقیق نوشتن پسر خوب دنیا ماله خداست خدا دنیارو برایه 5 تن ساخت.حضرت محمد:که اوجوبه عالم واخرت هست کسی که پیامبر عیسی از او یاد کرد در میان بحث با یهودیان.امام علی:کسی که در خیبر را با یک دست برداشت و یک سپاه از رویه ان رد شد کسی که توانست قویترین مرد عرب در زمانش را به دو نیم کند ان هم در 14سالگی.حضرت فاطمه:تنها زنی که سخترین زندگی را داشت ولی مادر فرزندانی که نسل در نسل به انها ظلم شد و خیانت.امام حسن:کسی که کودکان فقر حجاز را هرروزه سیر میکرد ماننده پدرش امام علی.اامام حسن کسی بود که میدانست زنش بهش خیانت میکند و به او اب سمی میدهد ولی ان را خرد و خود زنش را از دست یارانش فراری میدهد و او را از در پشتی منزلش راهنمایی میکند تا یارانش او را نمکشند.امام حسین: دیگه گفتن نداره کسی که با 72 یار در مقابل هزاران نفر جنگید و پیروز شد چون بعد از چند قرن هنوز یادو خاطرش در عده ای زیادی از مردم دنیا هست کسی که بیعت نکرد و جنگید فقط با 72 نفر در مقابل هزاران نفر کسی که همه چیزش را فدا کرد برایه بشریت عدالت که حتی امثال شما نمیتونن درکش کنن.پایان.جیگر داری این نظرو پاک نکنم تا نظرا یه طرفه نباشه بی دین

ناشناس گفت...

اگر حضرت محمد هوس باز بود فقط 2تا بچه نداشت احمق اون زمان کاندوم نبود که.زن داشت ولی بچه فقط 2 تا پس این ادمایه هوس باز تو واجداده کافرت هستین...با تشکر از سات اشغال و مخرب

ناشناس گفت...

بعدشم سایستو قاتی دین نکن نفهم منم با این سیاست مخالفم ولی نه با دین اگر با خرد باشی باید بدونی نباید به ادیان توهین کرد......پس خری اقایه با خرد.....

ناشناس گفت...

درود بر تو انسان خردمند.ای کاش تورو از نزدیک میدیدم و بغلت میکردم و یه دنیا گریه میکردم .از اینکه هنوز انسانهای خردمندی هستند خوشحالم راهت پردوام باد. درود بر تو

ناشناس گفت...

واقعاااااااااا متاسفم برای کسایی که نمیخوان بیدار بشن نمیخوان تحقیق کنن گوشاشون رو گرفتن که نشنون میخوان توی حماقت خودشون بمونن لعنت به این اعراب که هویت ما رو گرفتن نابود کردن مارو، بت پرستهااااای وحشی. به قول دوستمون باید اشک بریزیم به حال خودمون و حماقتهای گذشتمون به امید بیداری مردم ایران زمین سرزمین پارس

ناشناس گفت...

کسخلا محمد اصن پچه دار نمیشد......حتی فاطمه هم بچه خودش نبود کل ایل و تبارش حاملگی خدیجه رو ندیدن ....یکی میخواست بچهشو زنده به گور کنه این گفت بدش به من بعدم الکی گفت این بچه رو خدیجه به دنیا آورده گفتن کی و چه جوری گفت آسیه و مریم و اینا از بهشت برای زایمانش اومدن......

ناشناس گفت...

محمد عقیم بوده اصلا بچه دار نمیشده تا دوتا داشته باشه. واسه همین بهش گفتن ابتر یعنی عقیم

ارسال یک نظر