۱۳۸۷ دی ۹, دوشنبه

رابطه فحشا و زنا با مُتعه و خانه هاي عفاف!!!


وقتي بني اسرائيل از كار كردن و امثال كارهايي چون ماهي گير منع شدند بفكر حيله افتاده و در روز شنبه با درست كردن سد و هدايت ماهيها بداخل آن، كار خود را آسان نموده و در روز يكشنبه مي امدند و آن ماهيهاي بدام افتاده را جمع آوري مي كردند.و دلخوش بودند كه خلاف اوامر الهي چيزي انجام نداده اند و گناهكار نيستند.
من وقتي به اين حيله بني اسرائيل فكر مي كنم ناخوداگاه به فكر خانه هاي عفاف با صورت شرعي!!! مي افتم كه بندگان پاك خدا با فكر الهي براي عدم تخلف از اوامر خداي مكار(يكي از صفات الهي در قرآن) مي افتم . در اينجا انچه در اين خانه ها به اسم شرع مقدس انجام مي شود را با تكيه بر نوشته ميرزا آقاخان كرماني آن روشنفكر سده پيشين در كتاب سه مكتوب(ص198) ميآورم:" طلاب و علماي نجف (البته اگر اطلاع از شكيات و نجاسات و ديگر خزعبلات را بتوان علم ناميد و زمزمه كنندگان آن را عالم!)در زمان شيخ محمد حسن صاحب جواهر الكلام (در آينده شيرين كاريهاي اين آقا را خواهم نوشت) زني را به مجلس و محفلي آورده يكي از انان او را متعه مي نمود. بعد از مقاربت(اول) بقيه مدتش را بخشيده و دوباره عقد نموده و بدون مقاربت طلاق مي داد بنا بر حسب قانون شرع مقدس (فقه پوياي شيعه!!!)مطلقه ي غير مدخوله عده ندارد.(چون در بار دوم كه بلافاصله بعد از انقضاي متعه اول عقد مي كرد مقاربت صورت نمي گرفت لذا نيازي به نگه داشت عده نيست) در همان مجلس يكي ديگر از علماي اعلام آن زن را به همان طريق متعه و عده مي كرد. در يك شب به قانون جامع شرع مطاع (البته براي ابلهان) با يك زن ده نفر از علما مقاربت مي كردند و ثواب متعه را هم مي بردند و از طرف ديگر در حق زاني و زانيه مي خواندند: الزانيه و الزاني ...(آيه 2سوره نور كه در آن آمده ،زن زنا كار و مرد زنا كارهريك از آنها را يكصد تازيانه بزنيد) مي خواندند وفتوي مي دهند. (مسئله ازدواج متعه است معقوده(عقد شده ) غير مدخوله(هم خوابگي انجام نگيرد) عده ندارد بنا علي هذا هرگاه كسي متعه شرعيه گرفت و با او نزديكي كرده و بقيه مدتش (آنچه قبل از متعه شرط كرده بودند)را بخشيدو دوباره همان شخص بلافاصله اورا عقد كرد در دفعه ثانيه دخول ننمود و او را طلاق داد ديگر عده شرعيه ندارد."پايان گفتار ميرزا اقاخان.
و شايان ذكر است كه بيچاره زنا كار، گناهكار شده و محلش دوزخ مي شود اما اين آقايان از اين راه نه تنها گناهي مرتكب نمي شوند بلكه ثوابهاي ميلياردي هم مي برند. براي نمونه مي توانيد به كتاب تفسير منهج الصادقين ص356مراجعه كرده و اين حديث در فضايل متعه( نام ديگر زنا) كه: اگر كسي يك متعه انجام دهدبدرجه حسن و دو متعه بدرجه حسين و سه متعه بدرجه علي و چهار متعه بدرجه محمد(شترچران) مي رسد. را بخوانيد.
در رابطه با اين نوع متعه دوري و نوبتي كه مخصوصا در حوزه ي نجف رايج است براي اطمينان خاطر و اعتبار سخن به كتابهاي مختصر تحفه اثني عشريه ص227 و كتاب الذريعه لازاله كتب شيعه ص46-45و اصول شيعه قفاري ص1235 مراجعه نماييد.
و علماي مكرم بخاطر جامعيت شرع ، فتاوي ديگري را نيز در اين باب نوشته اند. ازجمله شيخ طوسي در كتاب نهايه ص490 و حضرت امام سيزدهم پير جماران در تحرير الوسيله(ج2/292) گفته اند كه: اشكال ندارد كه مرد با زن روسپي- بدكاره- و فاجره متعه نمايد.
آناني كه طالب اين هستند كه علت اين همه پيشرفت مسلمانان در گذشته و حال چيست!!!. به اين مسايل به ديده ژرف بنگرند و هي نگويند كه مسلمانان عقل ندارند پس كشف اين راه حلها (حيله هاي بني اسرائيلي) از زيادي عقل نيست، پس چيست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عرق صورت آخوند اگر افتد به زمين
تا قيامت ز زمين با نگ قرمســـاق آيد

3 نظرات:

ناشناس گفت...

یک سوال داشتم چرا در ابتدای این متن علامت پرچم اسرائیل را زده اید؟ آیا شما اسرائیلی هستید یا اسرائیلیان ایرانی؟ اگر شما ایرانی هستید بسیاری از هم کیشان ایرانی شما این خزعبلات شما را قبول ندارند . پس به عقاید دیگران احترام بگذارید. البته احتمالا این نظر را روی سایت نگذارید یا با فحش رد کنید. با تشکر

ناشناس گفت...

ممنون از نظرات خوب شما من هم به هيچ مذهبي اعتقاد نداشته و پابندش نيستم و برخلاف اين نظر دهنده بالا، فكر مي كنم اكثر ايرانيها به مذهب اعتقادي ندارند و اگر هم دارند بايد روشن بشوند و بدونند كه دوره اين چيزها گذشته...

ناشناس گفت...

مادرش جندست هر کی تکبیر بفرسته

ارسال یک نظر